Najradšej by si obliekli medailový model...

03.03.2012 22:40

 

Päť mesiacov pred začiatkom olympijských hier si slovenská športová obec mohla prvý raz popásť oči na oficiálnom oblečení, ktorým naše hviezdy chcú zaujať svet v Londýne.

„Chceli by sme uspieť úspechmi a prvý raz aj vizuálne svojím oblečením“, zaželal si prezident Slovenského olympijského výboru František Chmelár na včerajšej slávnostnej prehliadke v bratislavskom centre Gate One.

Športové modely predviedli tanečníci skupiny The Pastels & Ladylicious, spoločenskú kolekciu predstavili známe postavy šoubiznisu a z televíznej obrazovky Adela Banášová, Marianna Ďurianová, Petra Ázácis, Sajfa, Ján Hudok, Vlado Voštinár.

„Páčila sa mi, je to niečo nové“, prezradila prvé dojmy z kolekcie naša maratónkyňa Katarína Berešová. „Myslím, že my športovci v nej budeme vyzerať veľmi pekne.“

Vytrvalkyňa košického klubu Obal servis splnila vlani vo Frankfurte nad Mohanom olympijský B-limit, takže má veľkú šancu vyskúšať si olympijské modely aj v Londýne.

„Pri pohľade na ne som už zatúžila si ich obliecť,“ priznala zverenka Gabriela Valisku. „Všímala som si hlavne materiály a predovšetkým, ako vyzerá športová časť oblečenia. Predsa len, nástupová kolekcia určená pre otvárací ceremoniál nie je až taká dôležitá pre športovca ako tá, v ktorej sa bude pohybovať pred pretekmi a počas súťažných dní.“

Mužský pohľad na olympijskú módu ponúkol športový strelec Erik Varga: „Veľmi sa mi páčilo najmä to, ako autori dokázali skombinovať slovenské ľudové umenie so športovým. Toto oblečenie bude veľmi dobre vystihovať Slovensko.“

Medzi modelmi bola aj „medailová“ kolekcia, v ktorej sa naši športovci dostanú na stupne víťazov. „Dúfam, že taká šanca sa naskytne aj mne. Veď je to sen každého športovca“, pousmial sa európsky šampión v trape z lanského Belehradu. „Táto prehliadka mi pripomenula silno Londýn, začína to akosi naberať na obrátkach. Snažím sa však naň ešte nemyslieť, lebo do začiatku hier nás čaká ešte tvrdá drina.“

Ženským okom zhodnotila modely aj puškárka Daniela Pešková. „Športové oblečenie je veľmi pekné, naozaj sa mi páči, v takomto sa cítim prirodzenejšie ako v spoločenskom. To v porovnaní s pekinským mi pripadá trošku zvláštne, ale tiež vyzerá dobre,“ konštatovala slovenská reprezentantka, ktorá si londýnsku strelnicu vyskúša koncom apríla na pretekoch Svetového pohára.

Na poznámku, že na móle mala možnosť vidieť aj medailový outfit, s úsmevom podotkla: „Veľmi rada by som si ho obliekla.“

 

zdroj : 

counter.php