Katka zhodnotila 1. polrok 2013

03.07.2013 12:32

Ahojte,

    Bežecká sezóna 2013 je v plnom prúde a ja som veľmi rada, že som sa aj napriek veľmi zlému začiatku roka, ktorý sa niesol v znamení únavovej zlomeniny priehlavkovej kostičky znova dokázala vrátiť na bežeckú scénu a hneď v prvom pokuse o splnenie limitu na Svetovú Univerziádu v Kazani nominačné kritérium splniť (MSR Žiar nad Hronom – 25. máj 2013, čas 1:17:50 min.).

 

    Touto cestou by som sa chcela veľmi pekne poďakovať ľuďom, ktorí pri mne stáli, mojej rodine a samozrejme trénerovi G. Valiskovi, ktorého kreatívne nápady a vynaliezavosť boli základným kľúčom k udržaniu a najmä zlepšeniu mojej výkonnosti – nevzdali sme sa aj keď som 8 týždňov bežecký tréning nemohla absolvovať. Rada by som spomenula aj pomoc od spoločnosti TRIONZ, ktorej výrobky pomohli k rýchlejšej regenerácii zlomenej priehlavkovej kostičky a sú mojím každodenným spoločníkom dodnes – veľmi si to cením – ďakujem.


A čo ma čaká teraz?? 

    Po úspešnom štarte na MSR v Trnave, ktoré sa konali tento víkend 29.-30.6.2013, kde som si na trati 10km vybojovala 1. miesto časom líšiacim sa od môjho osobného rekordu z roku 2010 o necelých 30 sekúnd sa už v sobotu 6. júla 2013 presúvam do Bratislavy a 7. júla 2013 naberáme spolu s ďalšími atlétmi smer Kazaň – Russia J. Návrat je naplánovaný na 13. júl 2013.
 

Záverom vás chcem poprosiť, aby ste na mňa mysleli 12. júla 2013 (piatok) – 8.00 miestneho času v Kazani vybieham na svoj premiérový a zároveň aj jediný polmaratónsky štart na SU v mojej kariére.

counter.php