Nová anketa spustená

03.06.2012 21:15

Ďakujem všetkým, ktorí sa zapojili do hlasovania v mojej doterajšej ankete, či mi bude stačiť čas zabehnutý vo Frankfurte (2:39:11)  na štart na OH v Londýne. Veľmi ma potešilo, že až 67 z Vás sa nemýlilo a verilo mi. Aj takáto forma povzbudenia človeku naozaj pomôže J, s radosťou som sledovala, ako mi hlasy jeden po druhom pribúdajú. Siedmi z Vás boli v obave, že to stačiť nebude, aj Vám patrí moje poďakovanie, povzbudili ste ma k tomu, aby som svoj osobný rekord v budúcnosti ešte vylepšila a naďalej na sebe pracovala. Sľubujem, že urobím maximum preto, aby som na Olympijských hrách v Londýne úspešne reprezentovala SR a potešila seba aj Vás novým osobným rekordom.

A ak budete mať čas a chuť, môžete hlasovať v novej ankete, ktorá bola zverejnená iba dnes. 

Katka

counter.php