Víkend na Morave

17.10.2012 10:07

Katka uplynulý víkend strávila na Morave, zúčastnila sa 2 pretekov, bilancia je 2x 3. miesto :). V sobotu si odbehla niečo vyše 14km dlhý úsek v krásnom prostredí Brnenskej priehrady - 3. ročník pretekov "Beh vokolo Príglu". Nedeľnajšie dopoludnie Katka trávila v Uherskom Hradišti, kde na mestskom okruhu 5km taktiež obsadila 3. priečku za dvoma českými vytrvalkyňami - Petrou Kamínkovo a Petrou Pástorovou.
 

Výsledky:
Sobota - "Beh vokolo Príglu" - Brno
Nedeľa - 55. ročník Slováckeho běhu Uherské Hradište

 

 

„Byl to v podstatě můj první větší závod po olympiádě, takže jsem opatrná a ještě to nebylo úplně optimální. Chtěla jsem být alespoň třetí, takže jsem spokojená. Po startu jsem se spíš snažila držet svoje tempo. Zita Káscer a Petra Kamínková se mi dost vzdálily, ale na 8. km jsem Petru na chvíli doběhla. Když to zjistila, tak zase přidala a udržela si druhé místo. Sice jsem žádnou krizi neměla, ale líp to zatím ještě nešlo. Musím se zase víc rozzávodit a bude to lepší.“

zdroj: bezvabeh.cz

counter.php